people

Onze Klanten

abn-amro

ABN Amro is één van de grootste financiële instellingen in Europa. Met meer dan 22.000 werknemers en een wereldwijde aanwezigheid zijn wij ontzettend trots dat ABN AMRO al jaren één van de klanten van Bloomville is.

Bloomville implementeerde een LMS voor de samengevoegde Fortis / ABN Amro organisatie en zorgde voor de migratie en de overgang naar de nieuwe situatie. In 2015 ondersteunde Bloomville ABN Amro in de overgang van Saba LMS naar SAP Successfactors Talent Management Suite.

Daarnaast werkt Bloomville met een team van 5 medewerker als volwaardig verlengstuk van het ABN AMRO Development Center en zijn wij verantwoordelijk voor de gehele afhandeling van aanvragen voor externe opleiders, aanvragen buiten catalogus en het beheer van Duurzame Inzetbaarheidsbudget.

Bloomville is verantwoordelijk geweest voor de volgende projecten en diensten in de afgelopen jaren:

  • Outsourcing opleidingsadministratie (inclusief de planning van opleidingen, inschrijven van medewerkers voor (externe) opleidingen, communiceren trainingsschema met werknemer / manager, opleiding logistiek te vergemakkelijken.
  • Content Management en leveranciersmanagement formele opleidingsleveranciers
  • Beheer inzetbaarheid budgetten voor alle 15.000 Nederlandse werknemers, inclusief facturering, interne saldering en (ESF) subsidies.
  • Kostenbesparing en meer flexibiliteit door outsourcing van Learning Backoffice
  • Slimmer inkopen van leeractiviteiten
  • Betere beheersing van opleidingsbudgetten en Duurzame Inzetbaarheidsbudget.
  • Technische en functionele Implementatie van Learning Management System
  • Eerste en Tweede lijns support van Learning Management Systeem
kpn

Sinds 2011 is KPN één van Bloomville’s klanten. Met circa 15.000 medewerkers is KPN de grootste ICT-dienstverlener in Nederland. Bij KPN zijn we erin geslaagd om het leerlandschap te transformeren van 3 verschillende leersystemen tot 1 Learning Management System. Bovendien zijn we erin geslaagd om te gaan van meer dan 800 opleidingsleveranciers naar 50 preferred suppliers en waarmee nu 90% van alle leeractiviteiten via de KPN Academy verloopt. Deze operatie alleen al heeft geleid tot grote structurele kostenbesparingen voor KPN.

Eline Pinkse, manager KPN Academy

Wat mij opvalt is dat de collega’s van Bloomville met wie ik werk zeer toegewijd zijn en bijna één worden met onze organisatie. Ze denken goed mee vanuit de beoogde doelstellingen, komen met nieuwe  technische mogelijkheden en gaan voor de beste oplossing. Dit leidt soms ook tot stevige discussies, maar hiermee bereiken wij nou juist vaak een betere dienstverlening.

Bloomville is verantwoordelijk voor de volgende projecten en diensten:

  • Outsourcing opleidingsadministratie (inclusief de planning van opleidingen, inschrijven van medewerkers voor (externe) opleidingen, communiceren trainingsschema met werknemer / manager, opleiding logistiek te vergemakkelijken.Outsourcing opleidingsadministratie, inclusief het plannen van opleidingen, inschrijven medewerkers voor (externe) opleidingen, communiceren trainingsschema met werknemer / manager, opleiding logistiek te vergemakkelijken
  • Content Management en leveranciersmanagement formele opleiding leveranciers
  • Technische en functionele implementatie en beheer van Learning Management System, met daarbij het leveren van documenten, workshops, leveren functioneel ontwerp, training L & D medewerkers, publiceren trainingsmateriaal
  • Eerste en Tweede lijns support van Learning Management System
  • Ontwikkeling, ondersteuning het beheer en onderhoud van een ‘Personal Development Portal’, die werkt als een ‘on-top-off’ op het Learning Management System om de engagement met medewerkers te vergroten
  • Train L & D managers, consultants en coördinatoren in gebruik van leerplatform
klm

Met meer dan 32.000 medewerkers over de hele wereld is KLM, in combinatie met Air France, één van de grootste organisaties in de wereldwijde luchtvaartindustrie. In 2013 kiest KLM Bloomville als hun geprefereerde partner voor het implementeren en ondersteunen van hun core leerplatform (MyLearning – Saba). In een hecht partnerschap tussen KLM en Bloomville hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt, afkomstig van tientallen afzonderlijke leersysteem, zijn we erin geslaagd om hun leerlandschap te transformeren in een meer toekomstbestendig en solide.

Bloomville is verantwoordelijk voor de volgende projecten en diensten zijn:

  • Rationalisatie leerlandschap uit meer dan twaalf verschillende learning management systemen op één kern leersysteem.
  • Functionele Implementatie van Learning Management System, inclusief het leveren documenten, workshops voor het L&D team, leveren functioneel ontwerp, training L&D medewerkers, publiceren trainingsmateriaal.
  • Technische uitvoering van Learning Management System, inclusief data migratie, technisch ontwerp, acceptatietest plan, configureren LMS, roll-out plan, systeem te testen.
  • Eerste en Tweede lijns support van Learning Management System.
  • Content Management en leveranciersmanagement formele opleiding leveranciers.
  • Consulting KLM in het creëren van een toekomstbestendig landschap.
  • Train L & D managers, consultants en coördinatoren in gebruik van leerplatform

Behaalde resultaten

 We vertellen u graag meer over onze dienstverlening via een persoonlijk gesprek

×
Top